Förberedelser

Finns så mycket jag skulle kunna läsa för att förbereda mig så jag har inte ens börjat. Känns fortfarande helt overkligt att jag ska flytta till Etiopien men det började landa mer efter sändningsgudstjänsten och efter att ha fikat med (och förhört) Maria som var där för nått år sedan. Har börjat packa (i mitt huvud iaf) så smått men innan avfärd mot Afrika-land så ska jag ju till Hsand på SIDA-utbildning. Var dock inne på den kurssidan idag och insåg att det finns diverse dokument där som ska vara lästa innan kursen startar. Hejbara, det har jag ju inte alls gjort än. Men det är ju typ fem dagar innan den startar så det får lösa sig.
,
Hur som haver tror jag det blir svårt att läsa sig till någon förberedelse. Möjligtvis att det kan lugna lite nerver och det är ju bra att veta lite om landet innan man kommer men sen hur det väl blir på plats kan jag nog inte läs-förbereda mig till. Det får chockupplevas helt enkelt.
,
Allt gott!
Lisa
,
Länder i fickformat ger lite mellanstadieredovisningsvibbar. Men den är rätt bra ska erkännas.
Visst ger Länder i fickformat härliga mellanstadie-redovisnings-vibbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0