En annan resa

Har ju hunnit med lite annat resande av mer nöjeskaraktär i år också. Jag och min kärlek flög till USA och bilade runt i tre veckor. Enjoy!

Efter Las Vegas for vi till Rand Canyon Ational Park, eller var det en inkompetent turist som fotade oss?
Därefter Bryce och Zion National Park. Bilden är från den senare.
Innan vi gick upp för Angels Landing.
Efter. Något mer tärda.
Sen mot Mammoth Lakes och Yosemite. Aningen kallare men vackert.
Där såg vi björn, sjukt mäktigt. Observera att det är två björnar. Inte en. Två.
Sjukt stort berg.
Sjukt stort träd.
Sen till San Fransisco där dimman välde in.
Alcatraz.
Golden Gate bron, som vi för övrigt av misstag körde över dagen innan efter att ha missat rätt avfart typ fyra gånger.
Pir 39, sjölejonens hang out place.
Sen söderut längst Highway 1.
Red på en gorilla på San Diego Zoo.
Tog kontroll över USS Midway.
Peter inväntade mina order för att styra planen in för landning.
Han tog ett plan.
Och jag en helikopter.
SEA WORLD!!
Där vi satt i Soak Zone. Rekommenderas.
Peter vann en Shamu åt mig.
Sist men verkligen inte minst, LA och Hollywood.
Santa Monica (såg också en lifeguard-bil, det va spännande).
Höll på att bli bortrövad av en prins med en magisk och osynlig häst.
Men slutet gott allting gott.

Kommentarer
Postat av: Hedda

Gillar SHAMU mest av allt.

2010-08-22 @ 21:47:16
Postat av: hanna

Vad roligt att få se lite bilder från er resa! Själv är jag o stockholm. solen skiner och jag leker att det är mitt i sommaren istället för att fundera på att skolan börjar nästa vecka. Oscar kte hem i söndags och det är inte riktigt lika kul att flyga solo så nu bokade jag en resa hem tills imorgon. H

2010-08-24 @ 10:10:55
Postat av: Mikael

Åh vad kul att se bilder från USA-resan! Vilken sjukt liten Lisa du blev i jämförelse med det fantastiskt stora trädet! :P

2010-09-06 @ 08:30:17
Postat av: Åsa Lundstedt

Tycker om det du skrev! Kul att se lite fina grejer och inte bara det generella sakerna som man kan se om hela tiden. ;)

2010-12-01 @ 17:34:14
URL: http://jade.se/paketresor/bali

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0